Reklamacje

 

FORMULARZ DO POBRANIA  

 

 

REKLAMACJE

PROCEDURA REKLAMACYJNA:

 

-Dokładnie wypełnij i podpisz poniższy formularz reklamacyjny . Reklamacja bez załączonego ,, dokumentu reklamacji” nie może zostać rozpatrzona!

 

Adresat:

 

F.H.U.P. BLACHTEX KRZYSZTOF RAK

UL.MIKOŁAJA REJA 10/21

35-211 RZESZÓW

TEL: 882-918-202

 

[Wypełnia Reklamujący]

Nazwa odbiorcy:.....................................

adres e-mail:............................................

Tel:...........................................................

Adres dostawy:........................................

Oczekiwany sposób rozpatrzenia: naprawa/wymiana/zwrot

Nr. dok.sprzedaży:...................................

Data sprzedaży.........................................

Nazwa towaru:.........................................

Ilość reklamowana:..................................

Nr. rachunku do zwrotu należności (jeżeli inny niż rachunek z którego płacono):

…............................................................................................................................

Opis usterki:

…................................................................................................................................

…................................................................................................................................

…................................................................................................................................

 

 

….....................................

podpis i data

 

-jeżeli nie masz możliwości wydruku, przygotuj własnoręczny opis reklamacji, wzorując się na oryginalnym formularzu.

 

-Wyślij reklamowany produkt wraz z formularzem na adres firmy : F.H.U.P. BLACHTEX KRZYSZTOF RAK ,UL.MIKOŁAJA REJA 10/21 ,35-211 RZESZÓW

 

-Sprzedający dokona oceny zasadności reklamacji w czasie do 14 dni roboczych i powiadomi o sposobie jej dalszej realizacji.

 

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany, po uzgodnieniu z Kupującym:

-dokona naprawy towaru

-obniży cenę reklamowanego towaru, albo

-zwróci cenę towaru

 

Reklamacje uważa się za zasadną, jeżeli towar:

-posiada wady fabryczne

-został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do Kupującego

-jest niezgodny ze złożonym przez Kupującego zamówieniem

 

Ważne:

-Reklamowany produkt odsyłasz do nas na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną

 

-Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z usług pocztowych z opcją „ potwierdzenie nadania ''i'' paczka polecona”.

 

-Prosimy o niewysyłanie do nas paczek ''za pobraniem'' – nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek.

 

Pozostałe informacje:

 

JAK BEZPIECZNIE ODEBRAĆ PRZESYŁKĘ?

Przy kurierze:

 

-Sprawdź wygląd opakowania. Folia i karton nie powinna posiadać przetarć, wgnieceń lub dziur. Każda przesyłka jest zabezpieczona taśmą z logo WWW.TANIEPARAPETY.PL- taśma powinna być nienaruszona.

 

-Jeżeli stan przesyłki nie budzi Twoich wątpliwości-podpisz list przewozowy.

 

-Jeżeli opakowanie jest uszkodzone, umieść stosowną informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera- ma obowiązek zaczekać.

 

-Otwórz paczkę i sprawdź jej zawartość. Jeżeli masz zastrzeżenia do stanu produktów lub zgodności z dokumentem sprzedaży zażądaj sporządzenia protokołu szkody. Jest to warunek konieczny do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego. Dopilnuj wypełnienia wszystkich pól protokołu, masz również prawo wpisać własne uwagi, nawet jeśli będą sprzeczne z informacjami wpisanymi przez kuriera.

PROSZĘ DOPILNOWAC ABY KRZYŻYKI BYŁY W ODPOWIEDNIM MIEJSCU WZÓR W JAKI SPOSÓB MA BYĆ WYPEŁNIONY PROTOKÓŁ SZKODY PONIŻEJ

 1 STRONA PROTOKOŁU

 2 STRONA PROTOKOŁU

PRZY BŁĘDNIE WYPEŁNIONYM FORMULARZU SZKODY REKLAMACJA MOŻE ZOSTAĆ ODRZUCONA

 

 

 

-Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera ( tel: 882-918-202 lub e-mail: biuro@parapetystalowe.pl)

 

Po odjeździe kuriera:

 

-W przypadku gdy przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe przewoźnika:

Skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej w celu zgłoszenia interwencji. Twoje zgłoszenie zostanie przyjęte i zostaniesz umówiony na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.

 

-Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera ( tel: 882-918-202 lub e-mail: biuro@parapetystalowe.pl)

 

 WNIOSKI REKLAMACYJNE PRZYESYŁAMY NA ADRES biuro@parapetystalowe.pl

Newsletter. Chcesz być na bieżąco? Zapisz się:
Oddział Rzeszów
+48 660 091 664
MIKOŁAJA REJA 10/21
Pokaż na mapie
Oddział Kolbuszowa Górna
+48 881 006 752
KOLBUSZOWA GÓRNA 69A
Pokaż na mapie
Oddział Klęczany
+48 606 402 915
KLĘCZANY 275A
Pokaż na mapie
Strona Główna Tanie blachy dachowe Transport blachy
Copyright 2015 taniePARAPETY.pl. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie ze stron oznacza akceptację regulaminu
parapety blaszane Łosice parapety stalowe Mielec parapety blaszane Lubaczów